Dawid Podsiadło z kolejnym rekordem i zaproszeniem na spotkania z fanami!
W sierpniu 2023 roku Dawid Podsiadło pobił rekord frekwencyjny, grając na PGE
Narodowym koncert dla 80 tysięcy widzów. Zgromadzenie tak licznej widowni było
możliwe dzięki formule koncertu, który odbył się na scenie 360 stopni zlokalizowanej na
samym środku płyty stadionu. Dziś na kanale muzyka pojawiło się nagranie utworu „D I A
B L E” zarejestrowane podczas tego wydarzenia.
Publikacja nie jest przypadkowa, bo ma dodatkowo zaostrzyć apetyty fanów przed tym, co
Dawid zaplanował na najbliższe tygodnie – już za chwilę pobije kolejny rekord, wyruszając w
trasę koncertową obejmującą aż 7 koncertów na największych stadionach w kraju w tej
samej, przestrzennej formule. W trakcie czterech kolejnych weekendów czerwca odwiedzi
Gdańsk, Wrocław, Poznań i Chorzów, gromadząc na koncertach w sumie prawie pół miliona
słuchaczy.
I chociaż wszystkie koncerty wyprzedały się na pniu, artysta ogłosił, że do sprzedaży trafiła
właśnie ostatnia, niewielka pula biletów dostępna od 24 maja od godz. 12:00 na ebilet.pl.
Dla wszystkich tych, dla których sam koncert to za mało, Dawid przygotował też wyjątkową
szansę na kameralne, osobiste spotkanie z fanami tuż przed każdym koncertem. Podobnie
jak w przypadku poprzednich tego typu akcji muzyka, specjalne zaproszenia na te spotkania
można wylicytować na charytatywnych aukcjach, a cały dochód z nich zostanie przekazany
na program „Pajacyk” Polskiej Akcji Humanitarnej, który wspiera zdrowie psychiczne i
prawidłowy rozwój dzieci, które tego potrzebują. Aukcje można znaleźć pod tym adresem:
https://allegro.pl/charytatywni/fundacja-siepomaga/cele/wsparcie-dla-dzieci-z-trudnych-i-
dysfunkcyjnych-srodowisk
Warto dodać, że ta rekordowa pod względem frekwencyjnym trasa to także niebywałe
przedsięwzięcie logistyczno-organizacyjne. – Trasa stadionowa Dawida Podsiadło to
bezdyskusyjnie największe tego typu przedsięwzięcie w historii branży muzycznej w Polsce i
jedno z największych w Europie. Jest to wyjątkowo duże wyzwanie pod względem
logistycznym i organizacyjnym. Z uwagi na harmonogram prac – kiedy Dawid wchodzi na
scenę w jednym mieście, my jesteśmy już w trakcie budowy drugiego setu konstrukcji w
kolejnym. To ogromna skala – mówi Michał Fałat, producent trasy i prezes agencji East
Eventz.
54 tiry sprzętu, 34 kilometry okablowania prądowego i blisko drugie tyle okablowania
sygnałowego, 1740 metrów kwadratowych ekranów LED i 578 sztuk głośników, co w całości
daję nam wagę 117 ton. Przy każdym z koncertów pracuje ponad 1500 osób.
Partnerem strategicznym trasy jest Credit Agricole.
Partnerami trasy są: Polsat Plus Arena Gdańsk, Tarczyński Arena, Enea Stadion, Stadion
Śląski, Pepsi.
Patroni medialni: wp.pl, RMF
Bilety: eBilet.pl