Znamy pierwsze szczegóły tegorocznego Męskiego Grania!
Siedem miast, 14 koncertów i tysiące fanów pod sceną – ciesząca się niesłabnącą popularnością trasa festiwalowa Męskie Granie powraca. W ramach czternastej już edycji,projekt sponsorowany przez markę Żywiec zawita do Szczecina, Poznania, Warszawy, Gdańska, Krakowa, Wrocławia i Żywca. Przedsprzedaż biletów dla posiadaczy Allegro Smart! rusza 12 kwietnia, a pozostałej puli – 13 kwietnia.
Jedyna taka trasa festiwalowa na świecie
Męskie Granie od lat stanowi miejsce spotkań fanów najlepszej polskiej muzyki. Także w tym roku sponsor wydarzenia, marka Żywiec, zachęca do opuszczania swoich czterech ścian i wspólnego doświadczania artystycznych eksperymentów, niebanalnych muzycznych połączeń orazprojektów, które często można usłyszeć wyłącznie na Męskim Graniu. W tym roku ta jedyna w swoim rodzaju trasa festiwalowa odwiedzi siedem miast: Szczecin (16-17 czerwca, EPSD Aeroklub Szczeciński), Poznań (23-24 czerwca, Park Cytadela), Warszawę (7-8 lipca, Służewiec), Gdańsk (21-22 lipca, Polsat Plus Arena), Kraków (4-5 sierpnia, Muzeum Lotnictwa), Wrocław (11-12 sierpnia, Pola Marsowe) i Żywiec (25-26 sierpnia, Amfiteatr Pod Grojcem).
Tego latapodczas 14. edycji projektu,fani najlepszej polskiej muzyki mogą spodziewać się wielu zmian–pierwszą zapowiedzią jest nowa identyfikacja wizualna. Z pewnością nie zmieni się jedno – na dwóch scenach zaprezentują się najlepsi polscy artyści, zarówno ci znani z poprzednich edycji Męskiego Grania, jak i zupełnie nowi reprezentanci młodego pokolenia. Podobnie jak w ubiegłym roku koncertybędą odbywały się w piątki i soboty. Oba dni będą miały zupełnie inny program– nie zabraknie nowości i debiutów oraz nieoczekiwanych połączeń. Męskie Granie Orkiestrę 2023, której skład ujawniony zostanie w maju, będzie można usłyszeć w każdą sobotę. Zwieńczeniem piątkowych koncertów będzie natomiast zupełnie nowy format. Cały line-up Męskiego Grania zostanie zaprezentowanyw najbliższych tygodniach.
– Ruszamy z 14. edycją trasy festiwalowej Męskie Granie – mówi Dorota Nowakowska, Managerka Marki Żywiec. – Przed nami liczne nowości, zarówno na poziomie artystycznym, jak i organizacyjnym. Chcemy dawać jeszcze więcej pretekstów do wyjścia z domu i spotykania się z bliskimi, a wszystko to w towarzystwie najlepszej polskiej muzyki. Już nie możemy się doczekać aż będziemy mogli ujawnić niespodzianki przygotowane na ten rok, zwłaszcza, że trasa niejednym jeszcze zaskoczy, o czym będziemy informować w naszych mediach społecznościowych – zapraszamy do ich śledzenia– dodaje Nowakowska.
Bilety
Przedsprzedaż biletów rozpocznie się 12 kwietnia o 12.00 i potrwa do 23.59 lub do wyczerpania puli. Tego dnia bilety będą mogli zakupić jedynie użytkownicy Allegro posiadający usługę Allegro Smart!, Smart! Student lub Smart! na start!, wchodząc na dedykowaną stronę wydarzenia. Allegro Smart! to usługa, dzięki której każdy może cieszyć się z darmowych i nielimitowanych dostaw oraz dostępu do specjalnych okazji czy przedsprzedaży. Usługa Allegro Smart! jest płatna 59,90 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie. Do programu lojalnościowego można dołączyć na stronie: https://allegro.pl/smart. Otwarta przedsprzedaż biletów dla wszystkich fanów trasy wystartuje 13 kwietnia, również o 12.00 na eBilet.pl.
Płatność za bilety – zarówno 12, jak i 13 kwietnia – będzie możliwa wyłącznieza pomocą BLIKA, oficjalnego partnera tegorocznej trasy. Aby zapłacić BLIKIEM, potrzebny jest jedynie telefon z aplikacją mobilną banku, który go udostępnia.Mago dziś praktycznie każdy bank w Polsce.
Bilety jednodniowe będą dostępne w cenie 239 zł, a karnety dwudniowe – w cenie 419 zł.
Tego lata Męskie Granie odwiedzi następujące miasta:
16-17 czerwca – Szczecin, EPSD Aeroklub Szczeciński
23-24 czerwca – Poznań, Park Cytadela
7-8 lipca – Warszawa, Służewiec
21-22 lipca – Gdańsk, Polsat Plus Arena
4-5 sierpnia – Kraków, Muzeum Lotnictwa
11-12 sierpnia – Wrocław, Pola Marsowe
25-26 sierpnia – Żywiec, Amfiteatr Pod Grojcem
Żywiec to jedna z wiodących marek piwnych na polskim rynku. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody, według receptury stworzonej przez browarników z Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Marka sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W 2021 i 2022 roku marka Żywiec wybrana została TOP Marką Roku. W 2022 roku Żywiec został uznany najlepszą piwną marką w Polsce wg magazynu Forbes.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa. Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg, Browarze Namysłów. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie. Grupa Żywiec jest także liderem rynkowym segmentu piw bezalkoholowych (Żywiec 0,0%, Heineken 0.0%, Warka Radler 0,0%). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl